Zarząd firmy PH KOMOSA MARCIN LEBIODA - MARCIN LEBIODA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARCIN LEBIODA (CEIDG)
MARCIN LEBIODA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PH KOMOSA MARCIN LEBIODA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-07-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. POLNA 9, PL-66-431, JANCZEWO. Główny zakres działalności MARCIN LEBIODA to Badanie rynku i opinii publicznej (PKD główne: 73.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP PH KOMOSA MARCIN LEBIODA: 5992649076. REGON PH KOMOSA MARCIN LEBIODA: 21129723500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARCIN LEBIODA
Więcej informacji o PH KOMOSA MARCIN LEBIODA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.