Zarząd firmy PETROVISION PIOTR KACZMAREK - PIOTR KACZMAREK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PIOTR KACZMAREK (CEIDG)
PIOTR KACZMAREK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PETROVISION PIOTR KACZMAREK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1993-09-13 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GŁUBCZYCKA 27, PL-02-417, WARSZAWA. Główny zakres działalności PIOTR KACZMAREK to Produkcja instrumentów i przyrządów pomiarowych, kontrolnych i nawigacyjnych (PKD główne: 26.51.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie instalacji elektrycznych, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP PETROVISION PIOTR KACZMAREK: 5221018395. REGON PETROVISION PIOTR KACZMAREK: 01097132200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR KACZMAREK
Więcej informacji o PETROVISION PIOTR KACZMAREK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.