Zarząd firmy PETER BUOH MARKETING Piotr Błoch - Piotr Błoch, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Piotr Błoch (CEIDG)
Piotr Błoch prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PETER BUOH MARKETING PIOTR BŁOCH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-05-04 i ma swoją siedzibę pod adresem STEFANA BATOREGO 237, PL-81-365, GDYNIA. Główny zakres działalności Piotr Błoch to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, działalność wspomagająca edukację, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura i inne. NIP PETER BUOH MARKETING PIOTR BŁOCH: 6722087203. REGON PETER BUOH MARKETING PIOTR BŁOCH: 36718830900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Piotr Błoch
Więcej informacji o PETER BUOH MARKETING PIOTR BŁOCH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.