Lista beneficjentów Pert Public Relations

Beneficjenci Pert Public Relations

Wiek firmy:
Wiek:
22 l. 9 mies. 24 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
50 000 zł

Wpisy do Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych wskazują, że Pert Public Relations ma 2 beneficjentów.

Marzena Teresa Przepiórkowska
Posiada 40.00% udziałów w spółce o łącznej ilości 20 000 zł
Wspólnik spółki z o.o.
Michał Przepiórkowski
Posiada 60.00% udziałów w spółce o łącznej ilości 30 000 zł
Wspólnik spółki z o.o.

Beneficjent to osoba lub podmiot, który otrzymuje korzyści, np. w postaci środków finansowych, dotacji lub innej pomocy, zazwyczaj w wyniku umowy lub programu. Beneficjenci mogą być indywidualnymi osobami, organizacjami, przedsiębiorstwami lub instytucjami publicznymi. W kontekście programów unijnych lub rządowych, beneficjent musi spełniać określone kryteria, aby móc otrzymać wsparcie.

Wykaz beneficjentów

Pert Public Relations
Marzena Teresa Przepiórkowska
40 %
Michał Przepiórkowski
60 %