Adres | 322, PL-32-400, BORZĘTA | |
Województwo | małopolskie |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju |
Numery rachunków bankowych |
PL75 1020 2892 0000 5602 0757 5287
|
Działalność PKD:
Firma PERGAMINO PAWEŁ MORAJKA została założona 2020-12-09 i obecnie mieści się przy 322, PL-32-400, BORZĘTA. Główna działalność firmy to pośrednictwo w sprzedaży hurtowej. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje inkasa i biura kredytowe, produkcja gier i zabawek, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, sprzedaż hurtowa narzędzi it i komunikacji, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, usługi architektoniczne i inżynieryjne, wyroby z drewna, korka i słomy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie PERGAMINO PAWEŁ MORAJKA (REGON 38767905500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.