Zarząd firmy Performance Partners Grzegorz Chmielecki - GRZEGORZ CHMIELECKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza GRZEGORZ CHMIELECKI (CEIDG)
GRZEGORZ CHMIELECKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PERFORMANCE PARTNERS GRZEGORZ CHMIELECKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ALTERNATYWY 633, PL-02-755, WARSZAWA. Główny zakres działalności GRZEGORZ CHMIELECKI to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: badanie rynku i opinii publicznej, działalność związana z oprogramowaniem, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. NIP PERFORMANCE PARTNERS GRZEGORZ CHMIELECKI: 5321409215. REGON PERFORMANCE PARTNERS GRZEGORZ CHMIELECKI: 14298430200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się GRZEGORZ CHMIELECKI
Więcej informacji o PERFORMANCE PARTNERS GRZEGORZ CHMIELECKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych