Sprawozdania finansowe Perepeczko
Dane bilansowe PEREPECZKO
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 977 923,66 | 881 389,96 | 1 025 427,66 | 1 116 824,55 | 918 665,78 | 841 097,52 |
A. Aktywa trwałe | 690 463,78 | 680 009,98 | 692 483,01 | 698 747,10 | 665 155,89 | 711 888,87 |
B. Aktywa obrotowe | 287 459,88 | 201 379,98 | 332 944,65 | 418 077,45 | 253 509,89 | 129 208,65 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - |
Pasywa razem | 977 923,66 | 881 389,96 | 1 025 427,66 | 1 116 824,55 | 918 665,78 | 841 097,52 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 573 862,79 | 570 072,49 | 618 579,38 | 716 431,34 | 679 026,86 | 593 137,10 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 404 060,87 | 311 317,47 | 406 848,28 | 400 393,21 | 239 638,92 | 247 960,42 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 404 060,87 | 311 317,47 | 406 848,28 | 400 393,21 | 239 638,92 | - |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.