Firma PePe Communications Aneta Chrzanowska
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych |
Działalność PKD:
Firma PEPE COMMUNICATIONS ANETA CHRZANOWSKA została założona 2008-05-19 i obecnie mieści się przy UL. JANA KOCHANOWSKIEGO 33A51, PL-01-864, WARSZAWA. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje inkasa i biura kredytowe, agencje pracy tymczasowej, badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, nagrania muzyczne, obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania, organizacja targów, wystaw i kongresów, poligrafia i drukarstwo, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozyskiwanie pracy i pracowników, różny zakwaterowanie, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, udostępnianie pracowników, usługi związane z rynkiem nieruchomości, wydawanie książek i periodyków, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem innych maszyn i urządzeń, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie PePe Communications Aneta Chrzanowska (REGON 14141979300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Unijne samoloty mogłyby polecieć na polskich biopaliwach
Możemy być liderem rynku zrównoważonego paliwa lotniczego (SAF). Sektor będzie gwałtownie rósł pod presją europejskich przepisów z pakietu Fit for 55.

Airbus idzie za ciosem. Po umowie z LOT-em wychodzi z ofertą dla polskiej armii
Globalne zamówienia na europejskie samoloty mają zasilić naszą gospodarkę 17 mld USD, co przełoży się na tysiące miejsc pracy. Zyskają również polskie uczelnie i sektor IT.

Dyplom magistra a sukces w biznesie. Im mniejsza firma, tym mniejsza rola edukacji
Prawie połowa zarządzających małymi i średnimi firmami nie ma wyższego wykształcenia