Zarząd firmy PĘKSA MARIA Pokoje Gościnne Baja na Olczy - MARIA PĘKSA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MARIA PĘKSA (CEIDG)
MARIA PĘKSA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PĘKSA MARIA POKOJE GOŚCINNE BAJA NA OLCZY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OBERCONIÓWKA 13B, PL-34-500, ZAKOPANE. Główny zakres działalności MARIA PĘKSA to Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania (PKD główne: 55.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: cięcie, formowanie i wykańczanie kamienia, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, pozostała usługowa działalność gastronomiczna, wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego. NIP PĘKSA MARIA POKOJE GOŚCINNE BAJA NA OLCZY: 7361103446. REGON PĘKSA MARIA POKOJE GOŚCINNE BAJA NA OLCZY: 12095599600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIA PĘKSA
Więcej informacji o PĘKSA MARIA POKOJE GOŚCINNE BAJA NA OLCZY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.