Zarząd firmy PD-CAR Przemysław Dobkowski - Przemysław Dobkowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Przemysław Dobkowski (CEIDG)
Przemysław Dobkowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PD-CAR PRZEMYSŁAW DOBKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-12-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GEN. GROTA ROWECKIEGO 255, PL-57-100, STRZELIN. Główny zakres działalności Przemysław Dobkowski to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mięsa i wyrobów z mięsa prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP PD-CAR PRZEMYSŁAW DOBKOWSKI: 9121615188. REGON PD-CAR PRZEMYSŁAW DOBKOWSKI: 020504274.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Przemysław Dobkowski
Więcej informacji o PD-CAR PRZEMYSŁAW DOBKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?