Firma PD-CAR Przemysław Dobkowski
Adres | UL. GEN. GROTA ROWECKIEGO 255, PL-57-100, STRZELIN | |
Województwo | dolnośląskie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych |
Numery rachunków bankowych |
PL56 1050 1490 1000 0097 3837 0320
|
Działalność PKD:
Firma PD-CAR PRZEMYSŁAW DOBKOWSKI została założona 2019-12-03 i obecnie mieści się przy UL. GEN. GROTA ROWECKIEGO 255, PL-57-100, STRZELIN. Główna działalność firmy to sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują gry i zakłady, pozostała działalność pocztowa i kurierska, przygotowywanie i podawanie napojów, restauracje i placówki gastronomiczne, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, usługi gastronomiczne i cateringowe. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie PD-CAR Przemysław Dobkowski (REGON 02050427400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?