| Adres | ŻEROMSKIEGO 5-2A, PL-10-350, OLSZTYN | |
| Województwo | warmińsko-mazurskie | |
| Telefon |
|
|
|
||
| Strona internetowa | pcnet.olsztyn.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL34 1750 0012 0000 0000 2288 6932
|
Działalność PKD:
Firma PCNET GRZEŚKIEWICZ ZALIŃSKI została założona 2003-11-24 i obecnie mieści się przy ŻEROMSKIEGO 5-2A, PL-10-350, OLSZTYN. Główna działalność firmy to sprzedaż komputerów i oprogramowania. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania, sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego, sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego i inne. Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-11-18.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Pcnet Grześkiewicz Zaliński (REGON 51087559000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.

