Zarząd firmy PCHŁY NA NOC Agata Karaszewska - Agata Karaszewska, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-10-27
Działalność gospodarcza Agata Karaszewska (CEIDG)
Agata Karaszewska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PCHŁY NA NOC AGATA KARASZEWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PREZYDENTA RYSZARDA KACZOROWSKIEGO 7104, PL-15-375, BIAŁYSTOK. Główny zakres działalności Agata Karaszewska to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, naprawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP PCHŁY NA NOC AGATA KARASZEWSKA: 9661509225. REGON PCHŁY NA NOC AGATA KARASZEWSKA: 20084283300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Agata Karaszewska
Więcej informacji o PCHŁY NA NOC AGATA KARASZEWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.