Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agencji reklamowych |
Działalność PKD:
Firma PCC - PAWEŁ KONECKI została założona 1998-09-07 i obecnie mieści się przy UL. GEN. WŁADYSŁAWA ANDERSA 213, PL-81-831, SOPOT. Główna działalność firmy to usługi reklamowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje inkasa i biura kredytowe, badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, fotografia, instalowanie maszyn, sprzętu przemysłowego, nagrania muzyczne, naprawa i konserwacja maszyn, obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania, organizacja targów, wystaw i kongresów, poligrafia i drukarstwo, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, restauracje i placówki gastronomiczne, usługi gastronomiczne i cateringowe, usługi kulturalne i rozrywkowe, usługi w zakresie informacji, usługi związane z filmami i nagraniami, usługi związane z rozrywką i rekreacją, usługi związane ze sportem, wspomaganie edukacji, wydawanie książek i periodyków, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem innych maszyn i urządzeń, wynajem samochodów bez kierowcy, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie PCC - Paweł Konecki (REGON 19162486700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.