Zarząd firmy PB PROJEKT BARBARA OKARMA-DZIATKOWIAK - BARBARA OKARMA-DZIATKOWIAK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-06-01
Działalność gospodarcza BARBARA OKARMA-DZIATKOWIAK (CEIDG)
BARBARA OKARMA-DZIATKOWIAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PB PROJEKT BARBARA OKARMA-DZIATKOWIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-03-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SPÓŁDZIELCZA 151, PL-64-111, LIPNO. Główny zakres działalności BARBARA OKARMA-DZIATKOWIAK to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, sprzedaż detaliczna pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej wyspecjalizowanej, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP PB PROJEKT BARBARA OKARMA-DZIATKOWIAK: 6972252614. REGON PB PROJEKT BARBARA OKARMA-DZIATKOWIAK: 36071955400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BARBARA OKARMA-DZIATKOWIAK
Więcej informacji o PB PROJEKT BARBARA OKARMA-DZIATKOWIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.