Zarząd firmy PAWLAK ROMUALD F.H.U. ReNe Music - ROMUALD PAWLAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ROMUALD PAWLAK (CEIDG)
ROMUALD PAWLAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PAWLAK ROMUALD F.H.U. RENE MUSIC, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-05-16 i ma swoją siedzibę pod adresem JANA III SOBIESKIEGO 24, PL-41-300, DĄBROWA GÓRNICZA. Główny zakres działalności ROMUALD PAWLAK to Sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.59.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą mebli, artykułów gospodarstwa domowego i drobnych wyrobów metalowych, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność taksówek osobowych, działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych i inne. NIP PAWLAK ROMUALD F.H.U. RENE MUSIC: 6291763940. REGON PAWLAK ROMUALD F.H.U. RENE MUSIC: 240636054.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ROMUALD PAWLAK
Więcej informacji o PAWLAK ROMUALD F.H.U. RENE MUSIC
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?