Firma Paweł Pietryszyn Speed-Media
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL28 1050 1517 1000 0090 9037 5297
PL83 1050 1517 1000 0097 1882 5376
PL46 1050 1517 1000 0090 6718 6735
PL10 1050 1517 1000 0091 1227 2498 |
| Patenty | 1 aktywny patent Więcej › |
Działalność PKD:
Firma PAWEŁ PIETRYSZYN SPEED-MEDIA została założona 2009-04-01 i obecnie mieści się przy UL. PAWŁA STALMACHA 14, PL-47-220, KĘDZIERZYN-KOŹLE. Główna działalność firmy to sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, wypożyczanie i dzierżawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego, wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Paweł Pietryszyn Speed-Media (REGON 16024087500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w