Zarząd firmy PAWEŁ KUBICKI PHU FABIAN - PAWEŁ KUBICKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-08-01
Działalność gospodarcza PAWEŁ KUBICKI (CEIDG)
PAWEŁ KUBICKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PAWEŁ KUBICKI PHU FABIAN, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1997-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem PRZYLESIE 4, PL-62-085, SKOKI. Główny zakres działalności PAWEŁ KUBICKI to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych, wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP PAWEŁ KUBICKI PHU FABIAN: 7840014290. REGON PAWEŁ KUBICKI PHU FABIAN: 63090615800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PAWEŁ KUBICKI
Więcej informacji o PAWEŁ KUBICKI PHU FABIAN
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.