Zarząd firmy PAWEŁ KRUPIŃSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA AUTO-TEST I - PAWEŁ KRUPIŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PAWEŁ KRUPIŃSKI (CEIDG)
PAWEŁ KRUPIŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PAWEŁ KRUPIŃSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA AUTO-TEST I, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PRZEMYSŁOWA 1, PL-07-407, CZERWIN. Główny zakres działalności PAWEŁ KRUPIŃSKI to Pozostałe badania i analizy techniczne (PKD główne: 71.20.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana. NIP PAWEŁ KRUPIŃSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA AUTO-TEST I: 7582341983. REGON PAWEŁ KRUPIŃSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA AUTO-TEST I: 146691844.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PAWEŁ KRUPIŃSKI
Więcej informacji o PAWEŁ KRUPIŃSKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA AUTO-TEST I
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby