Zarząd firmy Paweł Kozłowski BUSINESS CONSULTING - Paweł Kozłowski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Paweł Kozłowski (CEIDG)
Paweł Kozłowski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PAWEŁ KOZŁOWSKI BUSINESS CONSULTING, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-10-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. CHYLICZKOWSKA 21L, PL-05-500, PIASECZNO. Główny zakres działalności Paweł Kozłowski to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering), pozostała usługowa działalność gastronomiczna, przygotowywanie i podawanie napojów, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki i inne. NIP PAWEŁ KOZŁOWSKI BUSINESS CONSULTING: 1230233211. REGON PAWEŁ KOZŁOWSKI BUSINESS CONSULTING: 14180664000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Paweł Kozłowski
Więcej informacji o PAWEŁ KOZŁOWSKI BUSINESS CONSULTING
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.