Zarząd firmy Paweł Kosiński - wspólnik Spółki Cywilnej M.P.KOSIŃSCY - PAWEŁ KOSIŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PAWEŁ KOSIŃSKI (CEIDG)
PAWEŁ KOSIŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PAWEŁ KOSIŃSKI - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ M.P.KOSIŃSCY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-10-23 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANA MATEJKI 1A, PL-18-100, ŁAPY. Główny zakres działalności PAWEŁ KOSIŃSKI to Pogrzeby i działalność pokrewna (PKD główne: 96.03.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: cięcie, formowanie i wykańczanie kamienia, produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP PAWEŁ KOSIŃSKI - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ M.P.KOSIŃSCY: 9661242609. REGON PAWEŁ KOSIŃSKI - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ M.P.KOSIŃSCY: 052016182.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PAWEŁ KOSIŃSKI
Więcej informacji o PAWEŁ KOSIŃSKI - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ M.P.KOSIŃSCY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby