Firma PAWEŁ KOPACZ OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW DRIVER-CAR SPÓŁKA CYWILNA Magdalena Bednarek, Paweł Kopacz /OSK DRIVER-CAR S.C. Magdalena Bednarek, Paweł Kopacz/
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany |
Działalność PKD:
Firma PAWEŁ KOPACZ OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW DRIVER-CAR SPÓŁKA CYWILNA MAGDALENA BEDNAREK, PAWEŁ KOPACZ /OSK DRIVER-CAR S.C. MAGDALENA BEDNAREK, PAWEŁ KOPACZ/ została założona 2005-12-08 i obecnie mieści się przy MICHAŁOWSKIEGO 126, PL-42-224, CZĘSTOCHOWA. Główna działalność firmy to pozostały transport lądowy pasażerski. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pozaszkolne formy edukacji, różny usługi indywidualne, transport drogowy towarów i przeprowadzki, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie PAWEŁ KOPACZ OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW DRIVER-CAR SPÓŁKA CYWILNA Magdalena Bednarek, Paweł Kopacz /OSK DRIVER-CAR S.C. Magdalena Bednarek, Paweł Kopacz/ (REGON 24149325000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?