Zarząd firmy PAWEŁ KLAJNER FASHION KING - PAWEŁ KLAJNER, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-04-01
Działalność gospodarcza PAWEŁ KLAJNER (CEIDG)
PAWEŁ KLAJNER prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PAWEŁ KLAJNER FASHION KING, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2010-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MŁYŃSKA 1051, PL-62-052, KOMORNIKI. Główny zakres działalności PAWEŁ KLAJNER to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna zegarków, zegarów i biżuterii prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność agentów turystycznych, dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek, działalność związana z tłumaczeniami i inne. NIP PAWEŁ KLAJNER FASHION KING: 9721144389. REGON PAWEŁ KLAJNER FASHION KING: 30137341000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PAWEŁ KLAJNER
Więcej informacji o PAWEŁ KLAJNER FASHION KING
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Dlaczego szefowie boją się szczerości?
Czy szczerość w pracy naprawdę się opłaca? A może rozsądniej jest przemilczeć pewne fakty? I najważniejsze: jak mówić prawdę, by wzmacniać zaufanie, zamiast wywoływać konflikty?
Ultima Ratio ruszyła za granicę. Na początek blisko, wkrótce dalej
Słowacja i Czechy to pierwsze z państw, gdzie zaczęła działać polska platforma arbitrażowa Ultima Ratio. W przyszłym roku wejdzie na kolejne europejskie rynki, co ma otworzyć drogę do kilkukrotnego
Polskie firmy poprawiły wyniki i zaczynają inwestować
Duże firmy zwiększają przychody, poprawiają rentowność i stoją w blokach startowych przed uruchomieniem inwestycji. To wniosek z najnowszych danych o wynikach dużych przedsiębiorstw. Ale ekonomiści