Zarząd firmy Paweł Frończuk Centrum Motoryzacji PAWTRANS - Paweł Frończuk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Paweł Frończuk (CEIDG)
Paweł Frończuk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PAWEŁ FROŃCZUK CENTRUM MOTORYZACJI PAWTRANS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-06-23 i ma swoją siedzibę pod adresem WARSZAWSKA 65, PL-21-580, WISZNICE. Główny zakres działalności Paweł Frończuk to Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek (PKD główne: 45.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa wspomagająca produkcję roślinną, przygotowanie terenu pod budowę, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP PAWEŁ FROŃCZUK CENTRUM MOTORYZACJI PAWTRANS: 5372026464. REGON PAWEŁ FROŃCZUK CENTRUM MOTORYZACJI PAWTRANS: 060038674.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Paweł Frończuk
Więcej informacji o PAWEŁ FROŃCZUK CENTRUM MOTORYZACJI PAWTRANS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby