Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych |
Działalność PKD:
Firma PAWEŁ BRZEZIŃSKI została założona 2015-06-02 i obecnie mieści się przy UL. KPT. WŁADYSŁAWA RAGINISA 827, PL-35-513, RZESZÓW. Główna działalność firmy to wspomagające ubezpieczenia. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje informacyjne i dystrybucja treści, agencje inkasa i biura kredytowe, doradztwo w informatyce i zarządzaniu, doradztwo związane z zarządzaniem, naprawa komputerów i urządzeń, pośrednictwo w działalności gospodarczej, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozaszkolne formy edukacji, programowanie, przetwarzanie danych i hostingowe, public relations i komunikacja, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, technologie informacyjne, ubezpieczeniowe, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, usługi związane z oprogramowaniem, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, wspomaganie edukacji, zarządzanie funduszami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Paweł Brzeziński (REGON 36165267400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.