Zarząd firmy PAW Iwona Suchodolska - Iwona Suchodolska, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-10-31
Działalność gospodarcza Iwona Suchodolska (CEIDG)
Iwona Suchodolska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PAW IWONA SUCHODOLSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-07-19 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ARKADEGO FIEDLERA 9, PL-59-400, JAWOR. Główny zakres działalności Iwona Suchodolska to Pozaszkolne formy edukacji artystycznej (PKD główne: 85.52.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP PAW IWONA SUCHODOLSKA: 6951135777. REGON PAW IWONA SUCHODOLSKA: 38079148700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Iwona Suchodolska
Więcej informacji o PAW IWONA SUCHODOLSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.