Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych |
Działalność PKD:
Firma PAULINA MIKOŁAJCZAK została założona 2021-06-07 i obecnie mieści się przy UL. POZNAŃSKA 30, PL-63-220, KOTLIN. Główna działalność firmy to sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, fotografia, gry i zakłady, poligrafia i drukarstwo, pośrednictwo pieniężne, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozostała działalność pocztowa i kurierska, przetworzone owoce i warzywa, przygotowywanie i podawanie napojów, restauracje i placówki gastronomiczne, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, usługi gastronomiczne i cateringowe, usługi reklamowe. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Paulina MIKOŁAJCZAK (REGON 38901257900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.