Zarząd firmy Paulina Lipińska Vision - Business Solutions - Paulina Lipińska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Paulina Lipińska (CEIDG)
Paulina Lipińska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PAULINA LIPIŃSKA VISION - BUSINESS SOLUTIONS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DŁUGA 18/1/1, PL-05-220, ZIELONKA. Główny zakres działalności Paulina Lipińska to Doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania (PKD główne: 70.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, restauracje, pozostała działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki oraz zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, działalność związana z zarządzaniem nieruchomościami wykonywanym na zlecenie i inne. NIP PAULINA LIPIŃSKA VISION - BUSINESS SOLUTIONS: 1251354345. REGON PAULINA LIPIŃSKA VISION - BUSINESS SOLUTIONS: 38930933900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Paulina Lipińska
Więcej informacji o PAULINA LIPIŃSKA VISION - BUSINESS SOLUTIONS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.