Zarząd firmy PAULINA JAKUBCZAK Gajówka Sklep zielarsko - ekologiczny - PAULINA JAKUBCZAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PAULINA JAKUBCZAK (CEIDG)
PAULINA JAKUBCZAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PAULINA JAKUBCZAK GAJÓWKA SKLEP ZIELARSKO - EKOLOGICZNY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-09-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KS. JANA HANOWSKIEGO 951, PL-10-687, OLSZTYN. Główny zakres działalności PAULINA JAKUBCZAK to Sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja olejów i pozostałych tłuszczów płynnych, sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP PAULINA JAKUBCZAK GAJÓWKA SKLEP ZIELARSKO - EKOLOGICZNY: 9532341947. REGON PAULINA JAKUBCZAK GAJÓWKA SKLEP ZIELARSKO - EKOLOGICZNY: 281506144.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PAULINA JAKUBCZAK
Więcej informacji o PAULINA JAKUBCZAK GAJÓWKA SKLEP ZIELARSKO - EKOLOGICZNY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wojsko zestrzeliło drony, premier zwołuje rząd
W trakcie nocnego ataku Rosji na Ukrainę kilkanaście dronów wtargnęło w polską przestrzeń powietrzną. Cześć z nich zostało zestrzelonych.

Polska zamyka granicę z Białorusią
Zamknięcie przejścia granicznego z Białorusią wpłynie na przepływ towarów, ale jedynie krótkoterminowo. Port przeładunkowy w Małaszewiczach przez kilka dni nie będzie działał.

E-handel odrobił lekcje i poszedł w górę
Sierpień przyniósł odbicie sprzedaży w polskich e-sklepach. Obroty były wyraźnie lepsze niż rok wcześniej. Motorem wzrostu okazały się zakupy związane z powrotem do szkoły.