Zarząd firmy Paulina Antoniewicz Czyni Cuda - Paulina Antoniewicz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Paulina Antoniewicz (CEIDG)
Paulina Antoniewicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PAULINA ANTONIEWICZ CZYNI CUDA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-08-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SIENNICKA 6A, PL-04-005, WARSZAWA. Główny zakres działalności Paulina Antoniewicz to Działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych (PKD główne: 90.02.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja toreb bagażowych, toreb ręcznych i podobnych wyrobów kaletniczych; produkcja wyrobów rymarskich, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, artystyczna i literacka działalność twórcza i inne. NIP PAULINA ANTONIEWICZ CZYNI CUDA: 5213374833. REGON PAULINA ANTONIEWICZ CZYNI CUDA: 38404446800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Paulina Antoniewicz
Więcej informacji o PAULINA ANTONIEWICZ CZYNI CUDA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.