Zarząd firmy PATRYCJA RZADKOWSKA, RZADKOWSKABAZGROLI - PATRYCJA RZADKOWSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2020-09-30
Działalność gospodarcza PATRYCJA RZADKOWSKA (CEIDG)
PATRYCJA RZADKOWSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PATRYCJA RZADKOWSKA, RZADKOWSKABAZGROLI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-06-08 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ALEJA NIEPODLEGŁOŚCI 2963, PL-42-216, CZĘSTOCHOWA. Główny zakres działalności PATRYCJA RZADKOWSKA to Artystyczna i literacka działalność twórcza (PKD główne: 90.03.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe drukowanie, działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, introligatorstwo i podobne usługi, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP PATRYCJA RZADKOWSKA, RZADKOWSKABAZGROLI: 9492243309. REGON PATRYCJA RZADKOWSKA, RZADKOWSKABAZGROLI: 386240831.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PATRYCJA RZADKOWSKA
Więcej informacji o PATRYCJA RZADKOWSKA, RZADKOWSKABAZGROLI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.