Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego |
Działalność PKD:
Firma PATRYCJA MILCZAREK została założona 2009-06-15 i obecnie mieści się przy UL. BATALIONU "WŁOCHY" 228, PL-02-482, WARSZAWA. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania, pola kempingowe i namiotowe, pomoc społeczna bez noclegów, pomoc społeczna bez zakwaterowania dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, pozostały transport lądowy pasażerski, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, tłumaczenia, usługi reklamowe, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie PATRYCJA MILCZAREK (REGON 14018451400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Fed panikuje, bo rynek pracy się sypie? To nie wygląda najlepiej
Prawie nikt na Wall Street nie zadał sobie pytania, dlaczego Rezerwa Federalna luzuje politykę monetarną w obliczu narastającej inflacji. Odpowiedź może być tylko jedna i raczej nie jest zbyt

Giełdowy software house kupił apartamenty w Chorwacji
Software Mansion wszedł na giełdę głównie po to, by stworzyć program motywacyjny dla pracowników. Ściągnął Roberta Makłowicza, by zainteresować kandydatów pracą u siebie i robi wiele, by pokazać, że

Parki handlowe w natarciu
Deweloperzy budują coraz większe parki handlowe, które - zdaniem analityków - stają się alternatywą dla regionalnych galerii i łatwiej przyciągają najemców.