Zarząd firmy Pasmanteria Pogodno Karolina Nagórska - Karolina Nagórska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Karolina Nagórska (CEIDG)
Karolina Nagórska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PASMANTERIA POGODNO KAROLINA NAGÓRSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2025-04-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WŁADYSŁAWA STANISŁAWA REYMONTA 3, PL-71-276, SZCZECIN. Główny zakres działalności Karolina Nagórska to Sprzedaż detaliczna odzieży (PKD główne: 47.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykończanie wyrobów tekstylnych, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, materiałów budowlanych, farb i szkła, sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego, artykułów stołowych oraz pozostałych artykułów użytku domowego i inne. NIP PASMANTERIA POGODNO KAROLINA NAGÓRSKA: 8522291294. REGON PASMANTERIA POGODNO KAROLINA NAGÓRSKA: 541322450.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Karolina Nagórska
Więcej informacji o PASMANTERIA POGODNO KAROLINA NAGÓRSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio