Zarząd firmy Pasja Nieruchomości, Doradztwo, ANDRZEJ WIĘCŁAWSKI - ANDRZEJ WIĘCŁAWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ANDRZEJ WIĘCŁAWSKI (CEIDG)
ANDRZEJ WIĘCŁAWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PASJA NIERUCHOMOŚCI, DORADZTWO, ANDRZEJ WIĘCŁAWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-01-01 i ma swoją siedzibę pod adresem TYSIĄCLECIA 1022, PL-09-400, PŁOCK. Główny zakres działalności ANDRZEJ WIĘCŁAWSKI to Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami (PKD główne: 68.31.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP PASJA NIERUCHOMOŚCI, DORADZTWO, ANDRZEJ WIĘCŁAWSKI: 7741262582. REGON PASJA NIERUCHOMOŚCI, DORADZTWO, ANDRZEJ WIĘCŁAWSKI: 14646436700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ANDRZEJ WIĘCŁAWSKI
Więcej informacji o PASJA NIERUCHOMOŚCI, DORADZTWO, ANDRZEJ WIĘCŁAWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.