Zarząd firmy Parser Inżynieria - Jabłoński Dawid Kamil, prezes zarządu
Jabłoński Dawid Kamil jest w zarządzie KRS PARSER INŻYNIERIA
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Jabłoński Dawid Kamil jest również w zarządzie PARSER INŻYNIERIA, która została założona 2017-08-16 i ma siedzibę przy ALEJA BOLESŁAWA KRZYWOUSTEGO 4, PL-40-870, KATOWICE. KRS PARSER INŻYNIERIA zajmuje się pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i działalności powiązane, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana, kontrola i wydawanie opinii o stanie technicznym przewodów kominowych oraz wentylacyjnych, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych i inne. NIP PARSER INŻYNIERIA: 6342902401. REGON PARSER INŻYNIERIA: 368004100.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jabłoński Dawid Kamil
Więcej informacji o PARSER INŻYNIERIA
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby