Sprawozdania finansowe Park Wiatrowy Gaworzyce
Dane bilansowe PARK WIATROWY GAWORZYCE
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 2 799 657,42 | 84 586 387,82 | 190 763 719,21 | 192 814 933,51 | 232 180 609,16 | 271 770 544,07 |
A. Aktywa trwałe | 2 364 211,91 | 78 530 115,39 | 174 170 352,18 | 184 377 327,88 | 213 413 775,13 | 249 433 260,01 |
B. Aktywa obrotowe | 435 445,51 | 6 056 272,43 | 16 593 367,03 | 8 437 605,63 | 18 766 834,03 | 22 337 284,06 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 2 799 657,42 | 84 586 387,82 | 190 763 719,21 | 192 814 933,51 | 232 180 609,16 | 271 770 544,07 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -608 790,96 | 4 747 028,89 | 270 709,02 | 8 382 409,46 | 26 870 481,09 | 16 998 364,25 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 3 408 448,38 | 79 839 358,93 | 190 493 010,19 | 184 432 524,05 | 205 310 128,07 | 254 772 179,82 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | - | - | 160 000 000,00 | 196 000 000,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 3 408 448,38 | 79 839 358,93 | 189 609 741,16 | 182 615 653,03 | 44 231 956,41 | 56 498 393,41 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.