Zarząd firmy Panta Rhei Tatiana Zgaińska-Filipowska - Tatiana Zgaińska-Filipowska, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-02-02
Działalność gospodarcza Tatiana Zgaińska-Filipowska (CEIDG)
Tatiana Zgaińska-Filipowska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PANTA RHEI TATIANA ZGAIŃSKA-FILIPOWSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-07-20 i ma swoją siedzibę pod adresem 25, PL-62-025, SIEDLEC. Główny zakres działalności Tatiana Zgaińska-Filipowska to Wydawanie książek (PKD główne: 58.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, działalność związana z tłumaczeniami, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych. NIP PANTA RHEI TATIANA ZGAIŃSKA-FILIPOWSKA: 7791502746. REGON PANTA RHEI TATIANA ZGAIŃSKA-FILIPOWSKA: 63954660300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Tatiana Zgaińska-Filipowska
Więcej informacji o PANTA RHEI TATIANA ZGAIŃSKA-FILIPOWSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.