Zarząd firmy Panda Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe W Upadłości - Stachura Janusz, prezes zarządu
Stachura Janusz jest w zarządzie KRS PANDA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE W UPADŁOŚCI
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Stachura Janusz jest również w zarządzie PANDA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE W UPADŁOŚCI, która została założona 2003-10-22 i ma siedzibę przy PARTYZANTÓW 19 A, PL-39-300, MIELEC. KRS PANDA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE W UPADŁOŚCI zajmuje się produkcja wyrobów z aluminium i stopów aluminium. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja konstrukcji metalowych i ich części, produkcja pozostałych gotowych wyrobów metalowych, gdzie indziej niesklasyfikowana, realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana i inne. NIP PANDA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE W UPADŁOŚCI: 8170004656. REGON PANDA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE W UPADŁOŚCI: 831362725.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Stachura Janusz
Więcej informacji o PANDA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE W UPADŁOŚCI
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby