Sprawozdania finansowe Panda Marketing

Bilans spółki Panda Marketing

Wiek firmy:
Wiek:
8 l. 7 mies. 22 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
5 000 zł

Dane bilansowe PANDA MARKETING

ROK
2018
2019
2020
2021
2022
2023
Aktywa razem 146 420,00 129 752,49 141 446,95 71 012,90 89 983,73 124 486,55
A. Aktywa trwałe 0,00 - - 1 175,32 3 603,06 3 603,06
B. Aktywa obrotowe 146 420,00 129 752,49 141 446,95 69 837,58 86 380,67 120 883,49
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy 0,00 - - - - -
D. Udziały (akcje) własne 0,00 - - - - -
Pasywa razem 146 420,00 129 752,49 141 446,95 71 012,90 89 983,73 124 486,55
A. Kapitał (fundusz) własny 31 642,83 -4 916,27 -107 677,07 -121 951,08 -125 519,68 -52 131,27
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 114 777,17 134 668,76 249 124,02 192 963,98 215 503,41 176 617,82
I. Zobowiązania długoterminowe 40 000,00 27 500,00 123 120,00 0,00 0,00 0,00
II. Zobowiązania krótkoterminowe 66 227,17 98 618,76 126 004,02 192 963,98 215 503,41 176 617,82
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.

  • Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
  • Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
  • Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
  • Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
  • Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
  • Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.