Zarząd firmy Panasonic Industry Poland - Moczak Jarosław Grzegorz, członek zarządu
Moczak Jarosław Grzegorz jest w zarządzie KRS PANASONIC INDUSTRY POLAND
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Moczak Jarosław Grzegorz jest również w zarządzie PANASONIC INDUSTRY POLAND, która została założona 2007-08-17 i ma siedzibę przy UL. DOWBORCZYKÓW 25, PL-90-019, ŁÓDŹ. KRS PANASONIC INDUSTRY POLAND zajmuje się działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową niewyspecjalizowaną. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową maszyn, urządzeń przemysłowych, statków i samolotów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową wyspecjalizowaną pozostałych towarów, sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania, sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego i inne. NIP PANASONIC INDUSTRY POLAND: 5222860326. REGON PANASONIC INDUSTRY POLAND: 14104468900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Moczak Jarosław Grzegorz
Pozostali członkowie zarządu
| Udo Stefan Berg | członek zarządu | |
| Rudolf Kammerer | członek zarządu |
Więcej informacji o PANASONIC INDUSTRY POLAND
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych