Zarząd firmy Pamiątki Dorota Chruściel - Dorota Chruściel, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Dorota Chruściel (CEIDG)
Dorota Chruściel prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PAMIĄTKI DOROTA CHRUŚCIEL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 19, PL-33-380, KRYNICA-ZDRÓJ. Główny zakres działalności Dorota Chruściel to Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.78.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP PAMIĄTKI DOROTA CHRUŚCIEL: 7342501051. REGON PAMIĄTKI DOROTA CHRUŚCIEL: 38882637000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Dorota Chruściel
Więcej informacji o PAMIĄTKI DOROTA CHRUŚCIEL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.