Zarząd firmy PAMAD MAGDALENA KISZKA - MAGDALENA KISZKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-12-29
Działalność gospodarcza MAGDALENA KISZKA (CEIDG)
MAGDALENA KISZKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PAMAD MAGDALENA KISZKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-06-19 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŻWIRKI I WIGURY 539, PL-43-190, MIKOŁÓW. Główny zakres działalności MAGDALENA KISZKA to Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego (PKD główne: 46.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, działalność w zakresie architektury i inne. NIP PAMAD MAGDALENA KISZKA: 9542537474. REGON PAMAD MAGDALENA KISZKA: 36756515000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAGDALENA KISZKA
Więcej informacji o PAMAD MAGDALENA KISZKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.