Zarząd firmy Palekana Maria Jagodzińska-Zieleniak - Maria Jagodzińska-Zieleniak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Maria Jagodzińska-Zieleniak (CEIDG)
Maria Jagodzińska-Zieleniak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą PALEKANA MARIA JAGODZIŃSKA-ZIELENIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2024-03-06 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PODWALE 959, PL-00-252, WARSZAWA. Główny zakres działalności Maria Jagodzińska-Zieleniak to Wszelka pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 74.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, pozostała działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, działalność związana z administracyjną obsługą biura, włączając działalność wspomagającą, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. NIP PALEKANA MARIA JAGODZIŃSKA-ZIELENIAK: 5252082804. REGON PALEKANA MARIA JAGODZIŃSKA-ZIELENIAK: 52797272600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Maria Jagodzińska-Zieleniak
Więcej informacji o PALEKANA MARIA JAGODZIŃSKA-ZIELENIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.