Zarząd firmy P.P.H.U. TRANS-ZŁOM PLUS S.C. Marta Walerowicz-Durska - Marta Walerowicz-Durska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marta Walerowicz-Durska (CEIDG)
Marta Walerowicz-Durska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą P.P.H.U. TRANS-ZŁOM PLUS S.C. MARTA WALEROWICZ-DURSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 12B, PL-63-300, ŁASZEW. Główny zakres działalności Marta Walerowicz-Durska to Sprzedaż hurtowa odpadów i złomu (PKD główne: 46.77.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP P.P.H.U. TRANS-ZŁOM PLUS S.C. MARTA WALEROWICZ-DURSKA: 6080085319. REGON P.P.H.U. TRANS-ZŁOM PLUS S.C. MARTA WALEROWICZ-DURSKA: 38350227100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marta Walerowicz-Durska
Więcej informacji o P.P.H.U. TRANS-ZŁOM PLUS S.C. MARTA WALEROWICZ-DURSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może