Zarząd firmy P.P.H.U. THORN Krzysztof Kostrzewa - Krzysztof Kostrzewa, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Krzysztof Kostrzewa (CEIDG)
Krzysztof Kostrzewa prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą P.P.H.U. THORN KRZYSZTOF KOSTRZEWA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1993-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 104, PL-97-438, WOLA WIĄZOWA. Główny zakres działalności Krzysztof Kostrzewa to Produkcja pieczywa; produkcja świeżych wyrobów ciastkarskich i ciastek (PKD główne: 10.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach. NIP P.P.H.U. THORN KRZYSZTOF KOSTRZEWA: 8320008450. REGON P.P.H.U. THORN KRZYSZTOF KOSTRZEWA: 730159066.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Krzysztof Kostrzewa
Więcej informacji o P.P.H.U. THORN KRZYSZTOF KOSTRZEWA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.