Zarząd firmy P.P.H.U. SAGAT Jacek Wawrzkiewicz - Jacek Wawrzkiewicz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Jacek Wawrzkiewicz (CEIDG)
Jacek Wawrzkiewicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą P.P.H.U. SAGAT JACEK WAWRZKIEWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-03-07 i ma swoją siedzibę pod adresem 360, PL-37-100, WOLA DALSZA. Główny zakres działalności Jacek Wawrzkiewicz to Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 43.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego, pozostałe sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych, gdzie indziej niesklasyfikowane, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych, wynajem i dzierżawa samochodów ciężarowych, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i lekkich pojazdów silnikowych, w tym motocykli i inne. NIP P.P.H.U. SAGAT JACEK WAWRZKIEWICZ: 8151643970. REGON P.P.H.U. SAGAT JACEK WAWRZKIEWICZ: 181078303.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jacek Wawrzkiewicz
Więcej informacji o P.P.H.U. SAGAT JACEK WAWRZKIEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby