Zarząd firmy P.P.H.U POJ-MET KAZIMIERZ PRZYBYLSKI - KAZIMIERZ PRZYBYLSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KAZIMIERZ PRZYBYLSKI (CEIDG)
KAZIMIERZ PRZYBYLSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą P.P.H.U POJ-MET KAZIMIERZ PRZYBYLSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-10-01 i ma swoją siedzibę pod adresem TYMIENICKA 4F, PL-98-220, ZDUŃSKA WOLA. Główny zakres działalności KAZIMIERZ PRZYBYLSKI to Obróbka mechaniczna elementów metalowych (PKD główne: 25.62.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność usługowa związana z przeprowadzkami, działalność agentów zajmujących się sprzedażą mebli, artykułów gospodarstwa domowego i drobnych wyrobów metalowych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż hurtowa mięsa i wyrobów z mięsa, sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania i inne. NIP P.P.H.U POJ-MET KAZIMIERZ PRZYBYLSKI: 8311009071. REGON P.P.H.U POJ-MET KAZIMIERZ PRZYBYLSKI: 730099163.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KAZIMIERZ PRZYBYLSKI
Więcej informacji o P.P.H.U POJ-MET KAZIMIERZ PRZYBYLSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby