Zarząd firmy P.P.H.U. NAMASTE Bartosz Stasiełowicz - Bartosz Stasiełowicz, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Bartosz Stasiełowicz (CEIDG)
Bartosz Stasiełowicz prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą P.P.H.U. NAMASTE BARTOSZ STASIEŁOWICZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-07-26 i ma swoją siedzibę pod adresem OSIEDLE ŁUŻYCKIE 22C6, PL-66-200, ŚWIEBODZIN. Główny zakres działalności Bartosz Stasiełowicz to Działalność portali internetowych (PKD główne: 63.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych oraz dodatkowego wyposażenia, badanie rynku i opinii publicznej, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet), pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych i inne. NIP P.P.H.U. NAMASTE BARTOSZ STASIEŁOWICZ: 9271932654. REGON P.P.H.U. NAMASTE BARTOSZ STASIEŁOWICZ: 081058031.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Bartosz Stasiełowicz
Więcej informacji o P.P.H.U. NAMASTE BARTOSZ STASIEŁOWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby