Zarząd firmy P.P.H.U. MK MIROSŁAW KOWALSKI - MIROSŁAW KOWALSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-09-23
Działalność gospodarcza MIROSŁAW KOWALSKI (CEIDG)
MIROSŁAW KOWALSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą P.P.H.U. MK MIROSŁAW KOWALSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1999-02-22 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PIOTRA ŚCIEGIENNEGO 3, PL-58-400, KAMIENNA GÓRA. Główny zakres działalności MIROSŁAW KOWALSKI to Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych (PKD główne: 41.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja opakowań drewnianych, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP P.P.H.U. MK MIROSŁAW KOWALSKI: 6140003823. REGON P.P.H.U. MK MIROSŁAW KOWALSKI: 23086442600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MIROSŁAW KOWALSKI
Więcej informacji o P.P.H.U. MK MIROSŁAW KOWALSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.