Zarząd firmy P.P.H.U. LEON KĘDZIORA - Leon Kędziora, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Leon Kędziora (CEIDG)
Leon Kędziora prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą P.P.H.U. LEON KĘDZIORA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-11-23 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WSCHODNIA 29B36, PL-62-030, LUBOŃ. Główny zakres działalności Leon Kędziora to Doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania (PKD główne: 70.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja artykułów spożywczych homogenizowanych i żywności dietetycznej, produkcja suplementów diety, produkcja pozostałych artykułów spożywczych, z wyłączeniem suplementów diety, substytutów mięsa, roślinnych substytutów dla jaj, nabiału i innych produktów mlecznych, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową wyspecjalizowaną pozostałych towarów i inne. NIP P.P.H.U. LEON KĘDZIORA: 7871759476. REGON P.P.H.U. LEON KĘDZIORA: 63461119300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Leon Kędziora
Więcej informacji o P.P.H.U. LEON KĘDZIORA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych